Το μάθημα ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ διδάσκεται στη Β' Τάξη του Τομέα Πληροφορικής και στόχο έχει οι μαθητές να αποκτήσουν βασικές γνώσεις στο υλικό και στην αρχιτεκτονική των υπολογιστών καθώς και δεξιότητες σε θέματα δικτύων των Η/Υ. Το μάθημα έχει θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος. Περισσότερα στο σχολικό βιβλίο.

 

ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Αριστέα Γιαννάκα - Αγγελική Σιμινή.


Το μάθημα “ Τεχνικά θέματα πωλήσεων και προδιαγραφών υλικού και λογισμικού” εντάσσεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Ομάδων προσανατολισμού / Τομέων Πληροφορικής - Δικτύων Η/Υ το οποίο διδάσκεται (1Θ+2Ε) ώρες την εβδομάδα και έχει για γενικό σκοπό να καλύψει γνωστικά τους μαθητές του ΕΠΑ.Λ. πάνω στο εμπορικό κομμάτι της αγοράς υπολογιστών.

ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΚΟΝΤΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ

Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοτόπων Β΄ Τάξη ΕΠΑ.Λ.

Ο σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν τις αναγκαίες γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις σε θέματα Σχεδίασης, Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ιστοτόπων, ώστε αξιοποιώντας επαρκώς τα διαθέσιμα περιβάλλοντα και εργαλεία και παρακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα, να μπορούν να απασχοληθούν μελλοντικά σε ανάλογες θέσεις εργασίας.

ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΚΟΝΤΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ

Το μάθημα Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων, αποτελεί μάθημα της Β Τάξης του Τομέα Πληροφορικής και χωρίζεται σε 1 ώρα Θεωρίας και 2 ώρες εργαστήριο την εβδομάδα.

Το μάθημα ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ διδάσκεται στη Β' Τάξη του Τομέα Πληροφορικής και στόχο έχει την κατανόηση των διάφορων μορφών δεδομένων/πληροφορίας και την απόκτηση γνώσεων-δεξιοτήτων-στάσεων σχετικά με τον τρόπο που ο υπολογιστής, με τις οδηγίες του ανθρώπου, διαχειρίζεται τις μορφές αυτές. (Περισσότερα στο σχολικό βιβλίο.)

Διδάσκουσα Καθηγήτρια: Αριστέα Γιαννάκα (ΠΕ86)



Το παρόν διδακτικό υλικό έχει ως στόχο να σας βοηθήσει να εμπλουτίσετε τις γνώσεις και να αποκτήσετε τις απαραίτητες δεξιότητες σε θέματα επίλυσης υπολογιστικών προβλημάτων με αλγοριθμικό τρόπο. Παράλληλα ευελπιστούμε να αποτελέσει το έναυσμα για να εισαχθείτε ολοκληρωμένα στον κόσμο του προγραμματισμού των υπολογιστών, να κατανοήσετε περαιτέρω βασικές αρχές του και να αποκτήσετε δεξιότητες στη δημιουργία δικών σας ολοκληρωμένων προγραμμάτων. Μέσα από τις ποικίλες δραστηριότητες που προτείνονται, έχετε την ευκαιρία να πειραματιστείτε με μια σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού, τη γλώσσα Python, να εμβαθύνετε σε αρχές του προγραμματισμού, να τροποποιήσετε έτοιμα προγράμματα και στη συνέχεια να κατασκευάσετε τα δικά σας


                                                                                          ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΣΙΜΙΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ